| کریستیانو رونالدو را برای قرارداد 30 میلیون دلاری ایر جردن انتخاب کرد. افسانه بسکتبال، مایکل جردن، به تازگی یک قرارداد تبلیغاتی شگفت انگیز 30 میلیون دلاری با فوتبالیست افسانه ای، کریستیانو رونالدو، اعلام کرده است و رونالدو به چهره جدید کمپین ایر جردن تبدیل شده است. این همکاری بی سابقه بین دو ورزشکار برجسته تاریخ ورزش، هم اکنون هیجان زیادی در میان جامعه کفش های اسپرت و طرفداران ورزش در سراسر جهان ایجاد کرده و کارشناسان پیش بینی می کنند که این همکاری، فرهنگ کفش های اسپرت را بازتعریف کرده و نسل جدیدی از طرفداران را الهام بخش خواهد کرد. همکاری جردن رونالدو، برند جهانی شناخته شده "جامپ من" مایکل جردن را با نشان متمایز "CR7" رونالدو ترکیب می کند. رونالدو قرار است مجموعه ی جدید "Air Jordan CR7 Edition" را که در سال 2026 عرضه می شود، به نمایش بگذارد. مجموعه ای که فرهنگ بسکتبال را با درخشش فوتبال در طراحی و بازاریابی تلفیق می کند. انتظار می رود این قرارداد در سال اول بیش از 500 میلیون دلار درآمدزایی کند که نشان دهنده ی نفوذ و تاثیرگذاری گسترده ی هر دو اسطوره ورزش است. ایر جردن همواره نماد سبک و جایگاه اجتماعی در دنیای بسکتبال و فراتر از آن بوده است. برند با افزودن رونالدو، یکی از محبوب ترین ورزشکاران جهان، قصد دارد مرزها را پشت سر بگذارد و فرهنگ فوتبال و بسکتبال را برای جذب مخاطبان جدید ترکیب کند. هر کفش و لباس منتشرشده در این کمپین، انتظار می رود رنگ بندی های منحصر به فرد CR7 و طراحی های ترکیبی فوتبال-بسکتبال داشته باشد و به سنت نوآوری و تحول ایر جردن در پوشاک ورزشی پایبند باشد. |