| به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا،پیش از انحلال بانک سابق آینده، مسئولان شعب این بانک اعلام کردند که پرونده های درخواست تسهیلاتی که پیش از موعد واریز تشکیل شده و برخی تضامین خود را ارائه داده بودند اما واریز نشده، دیگر پرداخت نخواهند شد و متقاضیان بایستی از ابتدا طبق چارچوب بانک ملی، در شعب این بانک برای دریافت وام اقدام کنند. با این حال، ابوالفضل نجارزاده - مدیرعامل بانک ملی ایران - اعلام کرده که این افراد می توانند تسهیلات خود را به همان روال سابق دریافت کنند. همچنین حمید مومنی - عضو هیئت عامل و معاون امور شعب بانک ملی - نیز در گفت وگویی تصویری توضیح داد: فرآیندها و کلیه خدمات و عملیات بانکی از بانک آینده منتزع و به بانک ملی منتقل شده و هیچ خللی در فعالیت ها ایجاد نمی شود. وی خاطر نشان کرد: مشتریان اعتباری نیز مانند سپرده گذاران می توانند به شعب معین بانک ملی مراجعه کرده و درخواست های خود را ارائه دهند. این درخواست ها بررسی و مطابق روال سابق اجابت خواهد شد. مومنی تاکید کرده که روند پرداخت تسهیلات تغییر نکرده و مشتریان باید برای پیگیری درخواست خود به شعب بانک ملی مراجعه کنند تا تسهیلات مورد نظرشان بررسی و پرداخت شود. حال سوال اینجاست که آیا موضوع مطروحه برای تخصیص وام ها بصورت کلی و با مشمولیت وام های ازدواج و فرزندآوری که از همان تاکید شده بود، بدون هیچ خللی و براساس همان لیست ارائه شده به بانک ملی صورت می پذیرد و نوبتی از بین نخواهد رفت یا این شرایط برای متقاضیان عادی تسهیلات هم صدق می کند؟ |