به گزارش تعدادی از مسافران اظهار کردند که پرواز نجف به تهران شرکت هواپیمایی آسمان از شب گذشته تاخیر 14 ساعته داشته و این در حالیست که شرکت هواپیمایی پاسخ درستی به مسافران نمی دهد و از طرف دیگر هیچ گونه رسیدگی به مسافران نکرده است. یکی از مسافران در این خصوص گفت: با همسر و بچه کوچک از شب گذشته در فرودگاه نجف مانده ایم و در این زمینه شرکت هواپیمایی آسمان هیچ رسیدگی به مسافران نکرده و تنها یک پذیرایی ساده که یک کف دست نان و کیک بوده بعداز گذشت 13 ساعت انجام داده است. او بیان کرد: شرکت هواپیمایی آسمان در پاسخ به شکایت مسافران گفت که اعلام کرده ایم یک قطعه از ایران بیاورند و به محض ورود قطعه و تعمیر آن پرواز خواهیم کرد این در حالیست که در این شرایط باید از ناوگان پشتیبان یا از ناوگان سایر شرکت های هواپیمایی استفاده کنند. براساس این گزارش بویینگ 737 شرکت هواپیمایی آسمان پس از انجام پرواز تهران - نجف، به دلیل بروز نقص فنی در فرودگاه نجف زمین گیر شد. بر اساس اخبار رسیده از سوی مسافران، هواپیما نیازمند یک قطعه فنی است و قرار است این قطعه توسط یک شرکت هواپیمایی دیگر به نجف منتقل شود، اما بدلیل تاخیر در شرکت هواپیمایی سایر پروازها هم از ایران با تاخیر زنجیره ای در پروازهای دیگر هواپیمایی آسمان از جمله پرواز پغداد خواهد شد. |