به نقل از اقتصادآنلاین، بر اساس آگهی های فروش اقساطی هایما در مرداد 1404، هایما 8S مدل 1404 با 1 میلیارد و 300 میلیون تومان پیش پرداخت و 36 قسط به مبلغ 63 میلیون و 750 هزار تومان به فروش می رسد و اگر علامند به خرید هایما S5 شش سرعته اتوماتیک مدل 1404 باشید باید 900 میلیون تومان پیش پرداخت بپردازید و 36 ماه اقساط 57 میلیون و 375 هزار تومانی پرداخت کنید. درصورتی که قصد خرید هایما با اقساط بلند مدت داشته باشید، هایما 8S مدل 1404 با 1 میلیارد و 538 میلیون تومان پیش پرداخت و 60 قسط به مبلغ 31 میلیون و 180 هزار تومان بهترین گزینه است. همچنین برای خرید هایما S5 شش سرعته اتوماتیک مدل 1404 باید حدود 1 میلیارد و 79 میلیون تومان پیش پرداخت بپردازید و به مدت 60 ماه اقساط 37 میلیون تومانی پرداخت کنید. جهت اطلاع کامل از شرایط فروش اقساطی هایما در مرداد 1404 جدول زیر را مطالعه کنید. شرایط فروش اقساطی هایما - مرداد 1404 | مدل | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | پیش پرداخت(تومان) | مبلغ قسط ماهانه (تومان) | تعداد اقساط | هایما 8S | 1404 | صفر | 1,300,000,000 | 63,750,000 | 36 | هایما 7X 1.6 لیتر توربو | 1404 | صفر | 1,300,000,000 | 57,375,000 | 36 | هایما S5 شش سرعته اتوماتیک | 1404 | صفر | 900,000,000 | 57,375,000 | 36 | هایما 8S | 1404 | صفر | 1,538,000,000 | 31,180,000 | 60 | هایما S7 1.5 لیتر توربو پرو | 1404 | صفر | 1,241,000,000 | 22,469,000 | 60 | هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس | 1404 | صفر | 1,079,000,000 | 37,000,000 | 60 | مقایسه کابین هایما 8S با دیگنیتی پرستیژ مقایسه نمای داخلی این دو خودرو نشان می دهد که هم محصول ایران خودرو و هم محصول گروه بهمن طراحی کابین امروزی و زیبایی دارند. البته با توجه به اینکه سرعت پیشرفت خودروسازان چینی و تحول طراحی کابین محصولات آنها بالاست، این سبک و سیاق طراحی داخلی کم کم در حال قدیمی شدن است و شاید در مقایسه با محصولات جدیدی که سال 1402 به بازار ایران می آیند، خیلی مهیج به نظر نرسد. اما به هر ترتیب هنوز هم برای مشتری ایرانی چنین طراحی هایی زیبا و جذاب به نظر خواهد رسید و می توان چند سالی این نوع طراحی را به عنوان نماهای چشم نواز در ایران به شمار آورد. کابین هایما 8S با طرح شش ضلعی دریچه های تهویه، نوعی استایل اسپرت و جوان پسند گرفته است. طرح غربیلک فرمان نیز اسپرت و خوش دست به نظر می رسد و روکش چرمی آن می تواند حس خوشایندی به دستان کاربر دهد. اما دیگنیتی پرستیژ از نظر طراحی داخلی تفاوت چشمگیری با دیگنیتی پرایم پیدا نکرده و فقط نمایشگر پشت آمپر از آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده است. در مجموع می توان نتیجه گرفت سبک طراحی داشبرد هر دو خودرو فعلا جذابیت قابل قبولی برای مشتری ایرانی دارد و بسته به سلیقه هر فرد، کابین این دو خودرو می تواند زیبا و دلنشین به نظر برسد. نقطه قوت کابین دیگنیتی پرستیژ فضای جادار آن است که از فاصله محوری 2830 میلیمتری ناشی می شود. سرنشینان عقب دیگنیتی فضای پای بزرگی در اختیار دارند و حتی افراد قدبلند راحتی زیادی احساس خواهند کرد. در حالی که فاصله محوری هایما 8S کمتر از رقیب و 2700 میلیمتر است. بزرگترین محدودیت هایما 8S، صندوق عقب بسیار کوچک آن است که تنها 340 لیتر ظرفیت دارد. این فضا 30 لیتر کوچک تر از صندوق تیبا و ساینا است. اما دیگنیتی پرستیژ از نظر گنجایش صندوق عقب وضعیت مطلوبی دارد و 780 لیتر حجم را به کاربران و اسباب و لوازمشان اختصاص داده است. |