به نقل از اقتصادآنلاین، بر اساس آگهی های فروش اقساطی دنا پلاس در مرداد 1404، دنا پلاس EF7 پنج دنده ساده مدل 1404 با 530 میلیون تومان پیش پرداخت در 24 قسط به مبلغ 34 میلیون تومان به فروش می رسد و دنا پلاس EF7 پنج دنده ساده مدل 1404 با پیش پرداخت 470 میلیونی و 60 قسط به مبلغ 14 میلیون و 600 تومان پیش فروش میشود. همچنین دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال مدل 1404 با 660 میلیون پیش پرداخت و 24 قسط به مبلغ 41 میلیون تومان معامله می شود. اگر بودجه شما کم باشد بهترین راه، خرید خودرو با اقساط بلند مدت است. در میان آگهی فروش خودرو با اقساط بلند مدت، دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال مدل 1404 به چشم میخورد که باید حدود 500 میلیون تومان پیش پرداخت بپردازید و به مدت 60 ماه اقساط 19 میلیون تومانی پرداخت کنید. جهت اطلاع کامل از شرایط فروش اقساطی دنا در مرداد 1404 جدول زیر را مطالعه کنید. شرایط فروش اقساطی دنا - مرداد 1404 | مدل | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | پیش پرداخت (تومان) | مبلغ قسط ماهانه (تومان) | تعداد اقساط | دنا پلاس EF7 پنج دنده ساده | 1404 | صفر | 530,000,000 | 34,000,000 | 24 | دنا پلاس EF7 پنج دنده ساده | 1404 | صفر | 470,000,000 | 14,600,000 | 60 | دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال | 1404 | صفر | 660,000,000 | 41,000,000 | 24 | دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال | 1404 | صفر | 589,000,000 | 39,900,000 | 30 | دنا پلاس EF7P شش دنده | 1404 | صفر | 475,000,000 | 33,000,000 | 30 | دنا پلاس EF7P شش دنده | 1404 | صفر | 500,000,000 | 19,000,000 | 60 | گفتنی است؛ آگهی فروش اقساطی دنا پلاس مربوط به نمایشگاه داران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایت های معتبر خریدوفروش خودرو جمع آوری شده است و شامل طرح فروش شرکت های خودروساز داخلی نیست. مقایسه سواری دنا با پارس پشت فرمان دنا حس تسلط بیشتری بر جاده نسبت به پژو پارس در ذهن راننده به وجود می آید. میزان دید به بیرون برای هر دو خودرو مناسب ارزیابی می شود؛ اما دید به پشت بدون استفاده از دوربین در هر دو مدل دچار محدودیت است. شتاب گیری دنا و پژو پارس تیو 5 چندان مهیج به نظر نمی رسد و هر دو خودرو در قیاس با محصولاتی همچون تندر 90 یا پژو پارس ساده 1.8 لیتری نسبتا کند هستند. با این حال، مالکان این خودروها در رانندگی های عادی و سبقت گیری های معمول به مشکلی برنخواهند خورد. هم چنین به دلیل کیفیت مونتاژ نه چندان مطلوب اکثر محصولات ایران خودرو، دنا و پژو پارس نمره بالایی از لحاظ عایق بندی و میزان نفوذ سروصدا به درون کابین کسب نمی کنند و حتی در برخی نمونه ها احتمال ناراحتی سرنشینان از میزان سروصدای برخی ادوات داخلی و نفوذ ضربات سطح جاده به درون کابین وجود دارد . کیفیت سواری نیز در حد متوسط ارزیابی شده و سیستم تعلیق با رویکرد نسبتا اسپرت تنظیم شده است تا در جاده های ناهموار ایران دوام بیشتری بیاورد. با این حال میزان پایداری و هندلینگ دو خودرو به واسطه رویکرد اسپرت سیستم تعلیق نسبتا رضایت بخش برآورد می شود. ضمنا پژو پارس در بحث پایداری سر پیچ و میزان بادی-رول (حرکت گهواره ای) عملکرد بهتری را ارایه می دهد. درمجموع، اختلاف چندانی میان تجربه رانندگی با این دو خودرو مشاهده نمی شود و نمی توان هیچ یک را به عنوان خودروی برتر از لحاظ تجربه رانندگی معرفی کرد. |