به نقل از اقتصادآنلاین، براساس قیمت بازار محصولات سایپا در مرداد ماه 1404، قیمت بازار ساینا GXL دنده ای دوگانه سوز مدل 1404 نزدیک به 595 میلیون تومان اعلام شده است و ساینا S اتوماتیک مدل 1404 نیز با قیمتی حدود 670 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می شود. همچنین طبق قیمت بازار ساینا در مرداد ماه، ساینا S دنده ای دوگانه سوز مدل 1403 حدود 580 میلیون تومان قیمت دارد. برای خرید ساینا S دنده ای بنزینی مدل 1403 تیپ DA در بازار آزاد باید چیزی حدود 495 میلیون تومان هزینه کنید. جهت اطلاع از قیمت بازار ساینا در مرداد 1404 جدول زیر را بخوانید. قیمت بازار ساینا - مرداد 1404 | برند | مدل | کارکرد(کیلومتر) | قیمت (تومان) | ساینا GXL دنده ای دوگانه سوز | 1404 | صفر | 595,000,000 | ساینا S دنده ای بنزینی | 1404 با استاندارد 85 گانه | صفر | 530,000,000 | ساینا S اتوماتیک | 1404 | صفر | 670,000,000 | ساینا S اتوماتیک | 1403 | صفر | 620,000,000 | ساینا S دنده ای دوگانه سوز | 1403 | صفر | 580,000,000 | ساینا S دنده ای بنزینی | 1403 تیپ DA | صفر | 495,000,000 | ساینا S دنده ای بنزینی | 1403 با استاندارد 85 گانه | صفر | 510,000,000 | قیمت کارخانه ساینا در مرداد ماه براساس قیمت کارخانه ساینا در مرداد 1404، ساینا GXL دنده ای دوگانه سوز مدل 1404 در نمایندگی های سایپا به قیمتی حدود 518 میلیون تومان به بازار عرضه می شود. همچنین درصورتی که قصد خرید ساینا S دنده ای بنزینی مدل 1404 با استاندارد 85 گانه از کارخانه سایپا داشته باشید باید چیزی حوالی 468 میلیون تومان بپردازید. جدول زیر را جهت اطلاع از قیمت کارخانه ساینا در مرداد 1404 بخوانید. قیمت کارخانه ساینا - مرداد 1404 | برند | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | قیمت کارخانه(تومان) | ساینا GXL دنده ای دوگانه سوز | 1404 | صفر | 518,207,000 | ساینا S دنده ای بنزینی | 1404 با استاندارد 85 گانه | صفر | 468,994,000 | ساینا امن تر است یا تیبا؟ در بحث ایمنی، هر دو خودرو وضعیت به نسبت مشابهی دارند. در هر دو از 2 کیسه هوا برای راننده و سرنشین و ترمز ضد قفل ABS استفاده شده است. ایمنی هیچ یک از آنها نیز توسط هیچ نهاد یا سازمان معتبری مورد بررسی قرار نگرفته است. شاید در ساینا تنها به واسطه وجود سپر های مرتفع تر بتوان به اندکی استحکام بیشتر در تصادفات، دل خوش کرد. البته سایپا در زمان رونمایی ساینا ادعا کرده بود که این محصول، موفق به پاس کردن استاندارد اروپایی برخورد با عابر پیاده از جلو شده است! ادعایی که چندان جدی گرفته نشد و البته سایپا هم هیچ گاه مستندات دریافت گواهی این استاندارد را منتشر نکرد! |