به نقل از اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت بازار پژو 207 در تیر 1404، قیمت بازار پژو 207 TU3 مدل 1404 ارتقایافته حوالی 755 میلیون تومان تعیین شده است و پژو 207 اتوماتیک TU5P مدل 1404 ارتقایافته حدود 1 میلیارد و 60 میلیون تومان قیمت دارد. همچنین برای خرید پژو 207 پانوراما اتوماتیک TU5P مدل 1404 ارتقایافته باید چیزی حدود 1 میلیارد و 175 میلیون تومان بپردازید. قیمت بازار پژو 207 دنده ای TU5 مدل 1403 ارتقایافته نیز 805 میلیون تومان اعلام شده است. قیمت بازار آزاد پژو 207 پانوراما اتوماتیک TU5P مدل 1403 ارتقایافته به 805 میلیون تومان رسید. در جدول زیر قیمت بازار آزاد پژو 207 را مشاهده کنید. قیمت بازار پژو 207 - تیر 1404 | برند | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | قیمت بازار (تومان) | پژو 207 TU3 | 1404 | صفر | 755,000,000 | پژو 207 اتوماتیک TU5P | 1404 ارتقایافته | صفر | 1,060,000,000 | پژو 207 پانوراما دنده ای | 1404 با رینگ فولادی | صفر | 915,000,000 | پژو 207 پانوراما دنده ای | 1404 ارتقایافته | صفر | 930,000,000 | پژو 207 دنده ای TU5 | 1404 با فرمان هیدرولیک | صفر | 830,000,000 | پژو 207 پانوراما اتوماتیک TU5P | 1404 ارتقایافته | صفر | 1,175,000,000 | پژو 207 TU3 | 1403 | صفر | 730,000,000 | پژو 207 دنده ای TU5 | 1403 ارتقایافته | صفر | 805,000,000 | پژو 207 اتوماتیک TU5P | 1403 ارتقایافته | صفر | 1,020,000,000 | پژو 207 دنده ای TU5 | 1403 با فرمان هیدرولیک | صفر | 815,000,000 | پژو 207 پانوراما دنده ای | 1403 با رینگ فولادی | صفر | 885,000,000 | پژو 207 پانوراما دنده ای | 1403 ارتقایافته | صفر | 910,000,000 | پژو 207 پانوراما اتوماتیک TU5P | 1403 ارتقایافته | صفر | 1,130,000,000 | مقایسه فنی پژو 207 با ام وی ام X33 کراس ام وی ام X33 کراس با پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری توربو و گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر CVT با 9 ضریب دنده شبیه سازی شده، درست همانند همان ستاپ مشترک با ام وی ام X22 پرو اتوماتیک روانه بازار شد. اگرچه به دلیل یکسان بودن پلتفرم و ذات هر دو خودرو چنین انتخابی عجیب نیست، اما این پیشرانه به واقع ضعیف و فاقد توانمندی های رضایت بخش است. به عبارت دیگر، ستاپ فنی و توانایی های حرکتی X33 کراس درخور پیشرفت های طراحی و ساختار نوین این خودرو نیست و تنها المانی به حساب می آید که ماهیت کلی خودرو را زیر سوال برده و موجب می شود که در امتداد خانواده X22 و X22 پرو، همچنان ضعیف و متناسب با استفاده درون شهری جلوه کند. پژو 207 نیز اگرچه از پیشرانه بهبودیافته TU5 سابق با نام TU5P یا TU5 پلاس (همان پیشرانه EC5 پژو-سیتروئن اروپا/مشترک با پیشرانه MI16 سایپا) بهره می گیرد، اما به معنای داشتن قدرت و گشتاور بیشتر نیست. تنها مزیت و بهبود محسوس در این خودرو، استفاده از گیربکس 6 سرعت اتوماتیک نوع AT است که دو ضریب دنده بیشتر از گربکس قدیمی AL4 ارائه داده و موجب هماهنگی بیشتر پیشرانه و سرعت لحظه ای خودرو و همچنین بهبود سوخت می شود. هر دو خودرو در محور جلو از سیستم تعلیق مکفرسون استرات و در عقب از محور تورشن بیم (محور پیچشی) بهره می گیرند که از دیدگاه خصوصیات حرکتی تنها مناسب استفاده درون شهری و سرعت های پایین است و از دیدگاه پایداری آه در بساط ندارد. |