به نقل از اقتصادآنلاین، براساس آگهی های منتشر شده از فروش اقساطی پژو 207 در نمایشگاه های شخصی خودرو، پژو 207 پانوراما اتوماتیک TU5P مدل 1404 با 710 میلیون پیش پرداخت در اقساط 12 ماهه به مبلغ 57 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد و پژو 207 TU3 مدل 1404 با پیش پرداخت 442 میلیون تومانی در اقساط 24 ماهه به مبلغ 27 میلیون 400 هزار تومان معامله می شود. در میان آگهی های فروش اقساطی پژو 207 صفر، پژو 207 پانوراما دنده ای مدل 1404 با پیش پرداخت نزدیک به 500 میلیون تومان و اقساط 30 ماهه به چشم میخورد که مبلغ هر قسط آن حدود 31 میلیون و 500 هزار تومان است. در صورتی که به دنبال خرید پژو 207 صفر با اقساط بلندمدت باشید، پژو 207 دنده ای TU5 مدل 1404 با پیش پرداخت حدود 440 میلیون تومان و اقساط 60 ماهه به مبلغ 11 میلیون تومان می توانند گزینه خوبی برای شما باشد. جدول زیر را برای اطلاع از لیست قیمت پژو 207 صفر اقساطی در تیر 1404 بخوانید. شرایط جدید فروش اقساطی پژو 207 - تیر 1404 | مدل | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | پیش پرداخت (تومان) | مبلغ قسط ماهانه (تومان) | تعداد اقساط | پژو 207 پانوراما اتوماتیک TU5P | 1404 | صفر | 710,000,000 | 57,900,000 | 12 | پژو 207 TU3 | 1404 | صفر | 442,000,000 | 27,400,000 | 24 | پژو 207 پانوراما دنده ای | 1404 | صفر | 500,000,000 | 31,500,000 | 30 | پژو 207 566,000,000 | 1404 | صفر | 566,000,000 | 29,340,000 | 60 | پژو 207 پانوراما اتوماتیک TU5P | 1404 | صفر | 820,000,000 | 16,145,000 | 60 | پژو 207 دنده ای TU5 | 1404 | صفر | 440,000,000 | 11,000,000 | 60 | گفتنی است؛ آگهی فروش اقساطی پژو 207 مربوط به نمایشگاه داران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایت های معتبر خریدوفروش خودرو جمع آوری شده است و شامل طرح فروش شرکت های خودروساز داخلی نیست. مقایسه فنی پژو 207 اچ30 کراس صادقانه بگوییم که در این قسمت، خبری از مقایسه نیست چون هر دو خودرو، مشخصات فنی یکسانی دارند و نیروی خود را از پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی TU5 با حداکثر قدرت 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر، متصل به یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک می گیرند. شاید تفاوت عمده این دو خودرو در مشخصات فنی، جزییات گیربکس باشد که گیربکس AL4 به کاررفته در پژو 207 قابلیت تیپ ترونیک دارد، اما H30 کراس از یک گیربکس ساخت Aisin ژاپن که فاقد حالت تیپ ترونیک است، بهره می گیرد. پیشرانه یکسان باعث شده عملکرد این دو خودرو بسیار به هم نزدیک باشد. جایی که مصرف سوخت ترکیبی پژو 207 اتوماتیک و شتاب صفر تا صد آن به ترتیب برابر با 7.1 لیتر در صد کیلومتر و 12.6 ثانیه است و H30 کراس نیز تنها 0.06 لیتر کم مصرف تر و 0.1 ثانیه سریع تر از رقیب ظاهر می شود. البته این ها اعداد و ارقامی هستند که به طور رسمی و در سایت شرکت سازنده درج شده اند و در عمل مصرف سوخت اچ سی کراس گاه از رقیب پیشی می گیرد. برای دریافت کارشناسی خودرو از همراه مکانیک کلیک کنید. حال وقت آن رسیده است که کمی از اطلاعات کاتالوگی فاصله بگیریم و به جنبه های عملی تر مقایسه پژو 207 با H30 کراس بپردازیم. از نظر فضای کابین و صندوق بار، برتری از آنِ H30 کراس است و این خودروی چینی همان طور که در ظاهر خانوادگی تر از پژو 207 به نظر می رسد؛ در عمل هم برای استفاده های خانوادگی گزینه مناسب تری است. در ضمن این جادارتر بودن در H30 کراس با سواری نرم تری نیز همراه شده است و سیستم تعلیق این خودرو ضربات سطح مسیر را بهتر از سیستم تعلیق پژو 207 جذب می کند. با توجه به یکسان بودن پیشرانه، طبیعی است که تجربه رانندگی پژو 207 و دانگ فنگ اچ سی کراس نیز تفاوت چندانی باهم نداشته باشند و در هر دو خودرو یک عملکرد فنی معمولی اما در حد رقبا و اصطلاحاً کارراه انداز را شاهد هستیم. در این میان، پژو 207 هندلینگ بهتری را به نمایش می گذارد و راندن آن در مسیرهای پرپیچ وخم، لذت بیش تری دارد اما در ترددهای روزمره شهری، راندن H30 کراس با توجه به عملکرد نرم تر گیربکس، لذت بخش تر خواهد بود. |