| به نقل از اطلاعات آنلاین این پهپاد {توسعه یافته توسط بویینگ دیفنس} در حالی که به عنوان یک هواپیمای رزمی مشارکتی (CCA) برای یک هواپیمای هشدار زودهنگام و کنترل هوابرد (AEW&C) بویینگ E-7A دم چوبی با پشتیبانی یک جنگنده F/A-18F سوپر هورنت فعالیت می کرد، در آسمان استرالیا به کار گرفته شد.  بدین ترتیب، بویینگ به وعده خود، مبنی بر تکمیل اولین شلیک سلاح واقعی از پهپاد شبح خفاش، با یک موشک هوا به هوای میان برد پیشرفته AIM-120 (AMRAAM) بر فراز مجتمع وسیع Woomera Range (WRC) در جنوب استرالیا، عمل کرد.  این رویداد در حالی رخ می دهد که دولت استرالیا با سرمایه گذاری حدود 930 میلیون دلار در قابلیت های هوایی مشترک، تعهدات بیشتری را به برنامه شبح خفاش متعهد شده است.   شلیک AIM-120، بخشی از رزمایش آزمایشی Kareela 25-4 بوده که در این درگیری، MQ-28 به عنوان یک هواپیمای کمکی وفادار با یک فروند هواپیمای هشدار و کنترل زودهنگام هوابرد (AEW&C) E-7A Wedgetail نیروی هوایی استرالیا (RAAF) همکاری کرد و "پشتیبانی" آن توسط یک فروند F/A-18F Super Hornet ارائه شد. یک فروند AMRAAM زنده برای "درگیری و انهدام موفقیت آمیز" یک پهپاد هدف با موتور جت فینیکس ساخت استرالیا استفاده شد.   پهپاد MQ-28 به یک AMRAAM مجهز بود که بر روی یک پایلون خارجی برجسته نصب شده در سمت چپ زیرین پهپاد، مستقیماً زیر ورودی هوای موتور، حمل می شد. در پیکربندی فعلی خود،شبح خفاش فاقد محفظه تسلیحات داخلی است، چیزی که ممکن است در آینده برطرف شود.  |